Online shoppen bij Ranson: nu nóg eenvoudiger, voordeliger en persoonlijker

Wij vinden het belangrijk om te blijven vernieuwen en optimaliseren. Omdat jij centraal staat bij ons, hebben we onze webshop verder ontwikkeld zodat jouw online winkelervaring nog verbetert. We hebben ons gericht op 5 belangrijke pijlers om de functionaliteit en efficiëntie te verhogen, en we zijn blij om deze verbeteringen vandaag met jou te delen. Lees verder of bekijk onze korte video.

  1. Favorietenlijstjes
    Het is nu eenvoudiger dan ooit om jouw favoriete producten bij te houden. Met slechts één klik op het hartpictogram kan je jouw eigen verlanglijstjes aanmaken en beheren, en al jouw favorieten op één plek bekijken.
  2. Hoeveelheidskortingen
    Wij streven naar transparantie en belonen jouw loyaliteit. Ontvang direct inzicht in kortingen bij het toevoegen van meerdere producten aan jouw winkelmandje. Kortingen voor grotere hoeveelheden worden nu duidelijk aangeduid in het rood.
  3. Aanbevelingen op maat
    Verrijk jouw winkelervaring door onze gepersonaliseerde aanbevelingen te ontdekken. Wij tonen nu ook producten die gelinkt zijn aan jouw interesses of die momenteel populair zijn, waardoor je nieuwe ontdekkingen kunt doen.
  4. Verbeterd bestelproces
    Wij begrijpen het belang van een soepel bestelproces. Daarom hebben we niet alleen een herinneringsmail toegevoegd voor onafgeronde winkelmandjes, maar ook een handige knop bovenaan het bestelproces geplaatst voor een moeiteloze navigatie, zelfs bij grotere bestellingen. Na succesvolle afronding zie je een groene balk met de melding 'Jouw order is met succes doorgestuurd'.
  5. Focus op duurzaamheid
    We erkennen de impact die we hebben op het milieu. Eén van de acties die we genomen hebben, is het ondertekenen van het ‘Science Based Targets initiatief’. Hierbij verbinden we ons tot het verminderen van broeikasgassen, zoals CO2.
    Daarom stellen we vanaf nu specifiek de vraag bij nieuwe orders als kleine bestellingen dringend zijn om bijgevolg onnodige transporten te elimineren.

Wij hopen dat deze optimalisaties jouw winkelervaring verrijken. Mocht je hierover nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op de nemen met ons.