Een betere service door ons logistiek schema

2018 zal de geschiedenis in gaan als de warmste zomer aller tijden. Ook bij Ranson hebben we gepuft en gezweet : enerzijds door de tropische temperaturen maar zeer zeker ook door de logistieke perikelen die we sedert begin juni gekend hebben. Het implementeren van een nieuw ERP-pakket was noodzakelijk om onze groei beter en performanter te kunnen ondersteunen maar we steken niet onder stoelen of banken dat de opstart meer voeten in de aarde gehad heeft dan we gehoopt hadden…

We willen onze dank nogmaals uiten voor uw geduld op de momenten dat onze service minder vlot verliep als wat u van ons altijd gewoon geweest bent. De laatste weken zijn er zeer zeker stappen vooruit gezet die onze performantie hebben verbeterd maar desalniettemin is het nog steeds zwoegen om de vele bestellingen netjes tot bij de klant te krijgen. We zijn ons hiervan bewust en willen dit niet uit de weg gaan.

Om die reden willen we u met dit schrijven nogmaals herinneren aan ons sedert jaar en dag geldende logistieke schema:

LogSchema

Met onze vernieuwde webshop krijgt u meer tijd en vrijheid om uw bestellingen rustig door te geven, maar misschien houdt u het liever bij het oude? Dat kan natuurlijk ook, de klassieke bestelmogelijkheden blijven bestaan. Zo kunt u op dag 1 tot 17 uur via telefoon, fax, e-mail of uw vertegenwoordiger uw bestelling plaatsen om die op uw vaste leveringsdag te ontvangen (dag 3). Ook langs die zelfde wegen kunt u last minute nog iets aan uw bestelling toevoegen op dag 2, tot 10 uur.

Let op, we benadrukken wel: vanaf week 45 gaan we dit schema opnieuw strikt toepassen: bestellen op dag 1 en een eventuele bijbestelling op dag 2 tot ten laatste 10 uur, dat is de uiterste deadline. Kwaliteit vraagt tijd en net omdat we onze sterke logistieke service koesteren, hanteren we die deadline. Worden we dan opmerkelijk strikter naar onze bestellingen toe dan voorheen? Absoluut, maar dat komt u alleen ten goede.

Onze webshop nog niet ontdekt? Zeker eens proberen: ranson.be. Hij kreeg een hele gedaanteverwisseling, net omdat we het u zo gemakkelijk mogelijk willen maken. Om dezelfde reden blijven we daar ook elke dag functioneel aan sleutelen. Hebt u vragen bij de nieuwe bestelmogelijkheden? Aarzel niet om ons te contacteren.

Hartelijke groeten,

Bruno Ranson.